روزانه ۱۵۰۰ زائر کربلا در کرمانشاه اسکان داده می‌شوند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با بیان اینکه امسال برای نخستین بار کرمانشاه مسئولیت استقبال از زائران کربلا معلی را به طور منسجم به عهده داشته است اظهار داشت: به طور متوسط تاکنون در شبانه‌روز1500 زائر از سراسر کشور با عبور از کرمانشاه در مراکز تعیین شده در استان اسکان داده شده‌‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان کرمانشاه با اشاره به امکانات رفاهی تهیه شده برای آسایش و راحتی زائران عنوان کرد: دو میلیارد ریال از محل نیات وقف مرتبط با سید‌الشهدا(ع) برای ارائه خدمات به زائران در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در مبادی ورودی و خروجی شهر جهت آگاهی زائران و مسافران از خدمات ارائه شده تبلیغات محیطی گسترده‌ای انجام شده است گفت: ستاد ساماندهی و اسکان زائران در مسجد معتضدی واقع در میدان انقلاب اسلامی کرمانشاه مستقر است و زائران برای ساماندهی و اسکان می‌توانند به این مکان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در مبادی کشور عراق تا کربلا از زائران به صورت شایسته استقبال می‌شود خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از دیرباز تاکنون به منش پهلوانی و مهمان‌نوازی شهره بوده‌ بنابراین در این بازه زمانی نیز باید به‌گونه‌ای از زائران سید‌الشهدا(ع) استقبال شود که در هر چند قدم یک ایستگاه صلواتی برای ارائه خدمات به زائران مستقر باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com